Via onderstaand formulier kunt u uw gegevens sturen naar het bestuur van de ijsclub. U ontvangt een bevestiging dat uw mail verzonden is.

Enige opmerkingen vooraf:

Privacy:

in het kader van de AVG-regeling vragen wij u om uw toestemming om evt beeldmateriaal op de website of facebook te mogen plaatsen. U kunt uw toestemming al dan niet aangeven op het inschrijfformulier.

Vrijwilligers:

Net als vele verenigingen kampen wij ook al tijden met een tekort aan vrijwilligers. Om de veiligheid voor de kinderen hierbij te kunnen waarborgen doen wij net als andere jaren een beroep op u als ouders.
Dit jaar gaan we voor het eerst alle ouders van kinderen die op Leiden schaatsen indelen om een keer mee te draaien met de wedstrijdorganisatie. Dat kan betekenen dat u wordt gevraagd te helpen bij jureren, kinderen opvangen op de baan, bandjes uitdelen of iets soortgelijks.
Mocht u nu op de u toegewezen datum echt niet kunnen, probeer dan eerst onderling met één van de andere ouders te ruilen. Mocht dit niet lukken, laat dit dan zo snel mogelijk weten, zodat wij nog iets anders kunnen regelen.

Deelname (Districts)wedstrijden Leiden

Gedurende het seizoen worden er door de jeugdschaatscommissie van het District Sassenheim wedstrijden georganiseerd in de IJshal Leiden. Het is voor iedere jeugdschaatser mogelijk om hieraan deel te nemen.

Deze wedstrijden worden verreden op zaterdagochtend

U kunt op het formulier aangeven of u of uw kind aan deze wedstrijden wil deelnemen.

Deelname aan de Nieuwjaarswedstrijden en aan de Andries Kwik bokaal is op uitnodiging.

Materiaal:

Het is, in tegenstelling tot voorgaande jaren, niet meer verplicht, om als beginner te starten op Easy Gliders (onderbinders). Kinderen mogen ook in het eerste jaar al starten op Combi-noren. Neem contact op met een van onze trainers voor advies hierin. Kinderen die een 2e seizoen gaan schaatsen mogen overstappen op echte noren.

Trainingen in IJshal de Vliet Leiden:
    Dinsdag 19.00-20.00 uur (snel uur/gevorderden vanaf welp 2de jaars (<45.0 sec/2 rnd))
    Donderdag 17.45-18.45 uur

Trainingen in IJshal de Vliet Leiden 'recreanten uren':
    Maandag 19.00-20.00 uur
    Woensdag 19.00-20.00 uur
    Vrijdag 19.00-20.00 uur
    Zaterdag 9.00-10.00 uur
    Zaterdag 10.15-11.15 uur

Ik doe mee aan districtswedstrijden in Leiden (pupillen/welpen)
    Ik wil komend seizoen stoppen met de schaatstraining
    Ik heb EHBO en ben bereid enige keren per seizoen de EHBO post te bemannen
    Ik wil training geven in Leiden

Van alle jeugdleden wordt verwacht dat er minstens eenmaal in het seizoen wordt deelgenomen aan het tijdzetten in de ijshal in Leiden.

Toestemming gebruik beeldmateriaal en NAW-gegevens:

Ja, ik geef toestemming voor het gebruik van beeldmateriaal op de website van de ijsclub en overige social media van de ijsclub.
    Nee, ik geef geen toestemming voor het gebruik van beeldmateriaal op de website van de ijsclub en overige social media van de ijsclub.

Reglement:

1. De ijsclub behoudt zich het recht voor om abonnementen te weigeren. Dit i.v.m. het maximum aantal te verdelen abonnementen per trainingsavond. (Oude abonnementhouders hebben voorrang).
    2. Opgave van schaatstrainingen alleen met dit volledig ingevulde formulier!
    3. Een ieder doet geheel op eigen risico aan de trainingen mee!
    4. Formulieren moeten voor 25 augustus gemaild zijn (dit gebeurt automatisch) of geprint en opgestuurd naar Olaf Verburg, Nieuwe Vaartlaan, 2266 PB.